ПОИСК
Книга рецептів

У роті буде вечериночка: Клопотенко пообіцяв «смакове безумство» при приготуванні курячого філе по-індійськи

21:49 20 травня 2021
Євген Клопотенко

Відомий кухар і учасник численних кулінарних шоу Євген Клопотенко, котрий раніше радив українцям «налягти» на кульбаби, вирішив повернутися до рекомендацій більш традиційних страв. Так, в одному з недавніх постів переможець «Майстер-шеф» поділився рецептом приготування курячого філе по-індійськи.

«Куряче філе, йогурт, томатний сік. Три продукту — і в вашому роті вечеріночка. А додаєте спеції — і все, відлітаєте в якесь смакове безумство», — пише Євген в своєму Instagram.

Для того щоб приготувати «божественну курку», Клопотенко радить взяти:

  • 2 курячих філе
  • 200 мл натурального йогурту
  • 200 мл томатного соку
  • 25 г вершкового масла (+ 5 г для змащування пергаменту)
  • спеції до курки ТМ Varto — до смаку
  • 1 ч. л. паприки ТМ Varto
  • 300 г зеленого горошку
  • 1 лимон (1 ст. л. соку + цедра)
  • за смаком сіль.

Приготування. У великій мисці змішайте 200 мл натурального йогурту і 200 мл томатного соку. Трохи посоліть.

Додайте половину пачки приправи до курки ТМ Varto і трохи менше паприки ТМ Varto, перемішайте.

Вистеліть деко пергаментом і змастіть 5 г вершкового масла. Викладіть куряче філе і полийте соусом. Запікайте 30 хвилин за температури 180 градусів.

Залийте 300 г замороженого горошку окропом на 1 хвилину, щоб швидко його розморозити. Потім злийте воду.

Розтопіть в сотейнику 25 г вершкового масла і полийте горошок. Злегка посоліть і полийте соком лимона, натріть цедру за смаком.

Викладіть на тарілку горошок, а зверху куряче філе, трохи полийте соком, що виділився при запіканні.

Раніше Євген Клопотенко розповів, як готувати топовий хліб з житнього борошна.

фото з

797

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.